Контактна інформація органу, який здійснює державне регулювання щодо діяльності особи, яка надає фінансові послуги
Національний банк України
Комітет з питань нагляду та регулювання діяльності ринків небанківських фінансових послуг
Адреса: 01601, Київ, вул. Інститутська, буд. 9
Веб-сайт: https://bank.gov.ua
Телефон: 0 800 505 240
З метою захисту своїх прав споживач має право звертатися до:
- Національного банку України Управління захисту прав споживачів фінансових послуг за наступною адресою: 01601, Київ, вул. Інститутська, буд. 9
Веб-сайт: https://bank.gov.ua
Телефон контакт-центру: 0 800 505 240
- Держпродспоживслужби України та її територіальних органів (адреси та телефони територіальних органів Держпродспоживслужби можна знайти на сайті
https://dpss.gov.ua/sluzhba/teritorialniorgani/kontakti-golovnih-upravlin-v-oblastyah-ta-mkiyevi
Веб-сайт: https://dpss.gov.ua
Адреса: 01001, м. Київ, вул. Б. Грінченка, 1
Клієнт (споживач послуги) має право звернутися з усною або письмовою скаргою/заявою до Товариства
та отримати обґрунтовану відповідь протягом 30 днів.
Способи врегулювання спірних питань щодо надання фінансових послуг:
1) Досудове врегулювання (направлення письмових звернень, запитів, листів до Товариства та/або до регулятора у сфері ринків фінансових послуг)
2) Судове врегулювання спору (направлення позовної заяви до суду).